sprzedaży wiązanej

Encyklopedia PWN

ekon. wytwarzanie produktów na sprzedaż; kolejna, po gospodarce naturalnej i barterze, faza rozwoju gospodarczego.
ekon. międzynarodowe, ponadnarodowe przedsiębiorstwa, firmy, spółki kapitałowe, prowadzące działalność gospodarczą w co najmniej 2 krajach i tworzące zintegrowany, międzynarodowy system powiązań gospodarczych, podporządkowany wspólnej strategii.
ekon. suma nakładów przedsiębiorstwa na działalność gospodarczą, wyrażona w formie pieniężnej i liczona w określonej jednostce czasu.
firma specjalizująca się w przygotowaniu reklamy, bądź działań promocyjnych, w celu umieszczenia jej w mediach;
Henryk VIII, z dynastii Tudorów, ur. 28 VI 1491, Greenwich k. Londynu, zm. 28 I 1547, Londyn,
król Anglii i Irlandii.
Przeglądaj encyklopedię
Przeglądaj tabele i zestawienia
Przeglądaj ilustracje i multimedia